  • Data: 2010-04-29 16:13:12
    Temat: Re: spoldzielnia mieszkaniowa
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 29 Apr 2010 05:50:23 +0200, Chiron napisał(a):

    > czy ktoś się może orientuje w prawie spółdzielczym? Czy ich można do czegoś
    > zmusić? Ostatnio odkryłem, że w moim pionie wentylacyjnym są nieprawidłowo
    > podłączone szyby. Teraz spółdzielnia kręci, manipuluje- wmawiają mi, że to
    > ja się przełączałem, a poza tym- nie mają jak podłączyć sąsiadki z dołu i
    > wpadli na pomysł, żeby dla niej szyb wybudować u mnie (!)- na co ja się nie
    > chce zgodzić. Oni twierdzą, że muszę.

    Niech jej zrobią stalowy szyb wentylacyjny (rura) na zewnątrz budynku. Co
    do "przymusu" - ma znaczenie dokładny typ własności twojego lokalu
    mieszkalnego, chodzi o to, jaka jest tzw jego służebność i jej zakres
    odnosnie poszczególnych elementów - ściany, podłogi, sufity, balkony itp.
    Puść swoje pytanie koniecznie na pl.soc.prawo.

    A tutaj trochę "podobne" sprawy, może w czymś pomogą te linki:
    http://www.zarzadca.eu/discussion/829/instalacja-swi
    atlowodu-z-wlamaniem-do-piwnicy/
    http://forum.prawnikow.pl/Rury-gazownicze-prowadzone
    -prz-t43667.html