  • Data: 2012-10-04 06:41:20
    Temat: Re: stelaż podtynkowy wc
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jackare wrote:
    > Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości

    > Akurat warto kupić geberit, sanit, grohe czy hansgrohe
    >
    > Koło, cersanit i inne takie to chińszczyzna. Ja bym nie kupował. Mój
    > sanit 10 lat w ścianie sprawuje się wzorcowo.
    >
    > W tej działce nie ma kompromisów. Albo dobre albo tanie. Ponadto do
    > produktów tzw markowych nawet po 10 latach kupisz elementy wg katalogu

    ale przecież stelaż sie da zrobić u szwagra w stodole, albo można kupić trzy
    tanie chińczyki i jak sie zepsują to wymieniać.

    Ludzie nie łapią że oszczędzać nie należy, bo nigdy sie niewie czy za 5 lat
    będzie sie miało w sam raz kasę na remont łazienki za drobne 2000 bo sie
    stelaż uszkodzić.

    Ja wciąż przeklinam tandetę jaką mój szanowny tato odwalić robiąc bramę do
    posesji, słupki za płytko osadzone, nie związane belką, brak wymiany gruntu
    na podjeździe, ale brama działa a jest zawsze sporo tematów ważniejszych do
    wydawania kasy, i tak sobie klnę za każdym razem jak tę bramę otwieram i
    zamykam. :)