eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniestemplowanie stropu monolitycznego - czy może tak zostać...Re: stemplowanie stropu monolitycznego - czy może tak zostać...
  • Data: 2014-09-05 23:00:45
    Temat: Re: stemplowanie stropu monolitycznego - czy może tak zostać...
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 5 września 2014 10:52:14 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > Lepiej dorob te kliny! Jedz do pierwszego lepszego tartaku to Ci natna za
    >
    > flaszke :) Naprawde wybijanie stempli po szalunkach bez klinow to katorga :-)
    >
    > pozdr.
    >

    > --
    >
    > Adam Sz.

    Nikomu poza Tobą to się nie uda, dziwne że darmo Ci nie zrobili. Jak nie jesteś
    dziecko szczęścia to na pewno jesteś dzieckiem jednego takiego co go kiedyś znałem. W
    milicji w PG pracował. Ten miał farta. Nie dali go do spraw sprzedawczyń co manko
    zrobiły tylko do cinkciarzy. Co chwila jakiś sygnet okazyjnie kupował. Dolary to
    chyba znajdował na ulicy jak szedł. Dom zaczął budować. Ładną działkę w promocji
    połączonej z wyprzedażą kupił. W końcu fart się odwrócił jak okazyjnie piach w
    kopalni kupił. Chłopaki spod pewexu zapłacili żeby mu do piachu czegoś dosypali żeby
    cement nie wiązał. Po wylaniu stropu okazało się za wszystko do rozbiórki. Tak że
    wiesz jak jest. Raz na wozie raz pod wozem.