  • Data: 2011-11-19 17:01:30
    Temat: Re: sterowanie roletami - jak macie u siebie?
    Od: <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A ja sobie zrobiłem tak:
    Wszystkie rolety mam spięte, przez kawałek elektroniki, przy każdej skrętką
    komputerową, która jest magistralą danych i jednocześnie zasila elektronikę,
    są do niej podpięte zasilacze, u mie akurat 3 szt. Do magistrali podpięte
    są wyłączniki podwójne do sterowania roletami (oczywiście przez kawałek
    innej elektroniki) oraz odbiorniki podczerwieni. I teraz uwaga
    najważniejsze - podpinam malutki programatorek do magistrali i programuję
    który pzrycisk w pilocie lub który wyłącznik ma starować jakim urządzeniem
    (którą roletą lub grupą rolet) w dowolnej kombinacji. Po zaprogramowaniu mam
    tak: na parterze 4 pola po 2 rolety, sterowane z pilota całymi polami lub
    pojedynczymi roletami + jeden przycisk a właściwie 2 (góra, i dół) obsługują
    cały parter. Fajnie nie..
    o ile ktoś zrozumiał, sam zrobiłem elektronikę a mam problem z ogarnięciem
    programowania, na szczęście robi sie to tylko 1 raz. Dla zainteresowanych
    d...@w...pl