  • Data: 2009-05-29 09:34:35
    Temat: Re: sterownik do nawadniania
    Od: Sebcio <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Smerf pisze:

    > Interesuje mnie tylko wł/wył czasowe.

    Samo sterowanie czasowe bez wyłącznika deszczowego mija się z celem -
    po to robisz automatyczne nawadnianie aby zapomnieć o podlewaniu ogrodu.
    Wydasz 650PLN i nadal będziesz pilnował by wyłączyć system po deszczu i
    włączyć go gdy ziemia przeschnie. Dorzuć 115 na czujnik i miej z głowy
    pilnowanie systemu podczas deszczu oraz przymrozków.

    > Podaj nazwe firmy w której kupowales?

    Drago w Gdańsku - mają stronę http://www.nawadnianie24.pl i tam sklep
    internetowy ze sprzedażą wysyłkową. Sympatyczni i konkretni ludzie, więc
    można zadzwonić i doradzą.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio