  • Data: 2010-11-15 21:39:54
    Temat: Re: sterownik pokojowy a ciągłe grzanie
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Lis, 17:04, "William Bonawentura"
    > Dobrze myslisz. Jesli jest sterowanie czujnikiem pogodowym to centralny termostat
    nie ma sensu.

    Jakies uzasadnienie?
    Ja mam atmosferyczny kociol + czujnik pogodowy + termostat i dziala OK
    - krzywe grzania ustawione "na oko", tzn. troche wyzsza temp. wody niz
    powinna byc, termostat odcina ogrzewanie jak sie nagrzeje do zadanej
    temperatury (np. w trybie nocnym kociol nie pracuje wcale, o ile na
    zewnatrz nie jest ponizej -20...) - bez tego non stop grzalby wode
    przy zamknietych termostatach, czyli praktycznie co chwile by sie
    wlaczal i wylaczal...

    WS

    PS. ogrzewanie mam praktycznie tylko grzejnikami (tylko w 2 lazienkach
    podpieta podlogowka pod grzejniki drabinkowe przez zawory RTL),
    (chwilowo ;) ) brak kominka...