  • Data: 2009-04-09 19:22:45
    Temat: Re: studnia abisyńska
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jarek P. pisze:

    > A przy okazji i ja mam pytanie: moją studnię po prostu wywiercili i
    > zostawili (grunt piaszczysty, odwiert 11 metrów), bez żadnego płukania,

    Zasadniczo podobnie - trzeba odlać samemu. Zrobili cos w rodzaju
    próby wydajnosci (mierzyli obnizanie sie lustra).

    Doradzil tez, by co kilka lat wziac pompe membranowa
    (tanie i nie boja sie piasku) i ostroznie pouderzac nia w dno,
    wzbudzajac pyl i dlugo odpompowujac wode. Zaoferowal tez swoje
    uslugi konserwacyjne.

    Jeszcze nie próbowalem takich sztuczek. Biore ogromne ilosci wody
    do podlewania i jest dobrze.

    pozdro
    --
    A S