  • Data: 2009-08-04 14:45:21
    Temat: Re: studnia na działce rekreacyjnej
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie tylko wodę. Gdzieś kiedyś (dawno) czytałam o wprawnych w
    > różdżkarstwie poszukiwaczach różnych minerałów.
    > Czyli należy domniemywać, że przy posługiwaniu się tym instrumentem
    > zachodzi jakiś proces [ tu się rzucą na mnie sceptycy :) ] na
    > poziomie nadświadomym, który oficjalna nauka odrzuca.

    Ten poziom, ktorego bynajmniej nauka nie odrzuca to autosugestia. Jak
    jest to potezna sila latwo sie przekonac w przypadku efektu placebo.

    > Wspomniałam w jednym z poprzednich wpisów, że znam parę osób o
    > ścisłych umysłach, które posługują się wahadełkiem. Nie biorą żadnego
    > wynagrodzenia za te czynności. Wielu pomogli.

    Kazdy ma jakies dziwactwa. To, ze ktos na codzien jest szanowanym
    obywatelem a w nocy seryjnym morderca nie jest przeciez sytuacja
    niespotykana.

    http://idom.sourceforge.net/
    Teraz takze forum dyskusyjne
    Zobacz, wyslij uwagi, dolacz do projektu.