eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniestudnia, studnia głębinowa,. wodociąg - luźne pytania › Re: studnia, studnia głębinowa,. wodociąg - luźne pytania
    From: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: studnia, studnia głębinowa,. wodociąg - luźne pytania
    Date: Mon, 01 Feb 2010 13:45:56 +0100

    A u mnie bylo odwrotnie.
    Potrzebowalem studnie, wiec zaprosilem geofizyka, powbijal elektrody,
    pomierzyl, powiedzial ze do 60m wody nie ma i nie ma szans aby byla.
    Wykopalem wiec studnie powierzchniowa (taka na 4 kregi) - aby byla woda
    na budowe.
    Za jakis czas jakies 0.5 km ode mnie wiercili studnie glebinowa,
    poszedlem, zapytalem czy u mnie by sie nie dalo.
    Pyszedl wlasciciel z 'Kaziem', kazal Kaziowi wziasc dwa druty i
    sprawdzic czy w miejscu ktore mi pasowalo bedzie woda. Jak pan kazal tak
    Kazio zrobil. Woda miala byc.
    Za tydzien przyjechali, wywiercili, woda od 32 metra (wczesniej ily),
    wiercili do 40 metra i dalej byly piaski wodonosne.
    Tak wiec mimo tych wszsytkich testow jakich nie zdaja rozdzkaze, czasami
    im sie udaje..
    S.