  • Data: 2010-11-11 23:50:34
    Temat: Re: styrodur a myszy - bać się?
    Od: "Tornad" <t...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    &Aring;&frac14;e szybko to oklejÄ&#8482; o
    obsypiÄ&#8482;
    zrobiÄ&#8225; siatkÄ&#8482; i klej przed zimÄ&#8230;.
    sÄ&#8230;siadki powydziobywa&Aring;&#8218;y mi

    > bo Tornad to taki fajny folklor tej grupy, podobnie jak Kiki i jeszcze
    > kilku...
    >
    > nawet sie ju&Aring;&frac14; nikomu nie chce prostowaÄ&#8225; tych jego tyrad,
    czasem co&Aring;&#8250; tam
    jest
    > z sensem ale wiÄ&#8482;kszo&Aring;&#8250;Ä&#8225; tego co pisze to delikatnie
    m&Atilde;&sup3;wiÄ&#8230;c b***t :)

    Zeby to napisal Kiki, do ktorego mnie porownujesz czy inny fachman na
    poziomie czeladnika budowlanego to bym nie reagowal. Ale Dyjor, tego sie po
    nim nie spodziewalem.
    To ja po nocach nie spie, czesto zamiast do roboty, siadam i pisze by Rodakow
    w pewnych sprawach nieco oswiecic a tu zamiast to docenic, tyrady...
    No i zapewne ten b***t czyli belkot, tak sie domyslam, dopelnily czary
    goryczy.
    Bafcie sie dobrze, czesto wg zasady uczyl Rusin Rusina.

    Dziwne jest tylko to, ze dostalem kilkanascie listow na adres prywatny. Co
    praweda nie odpisuje na nie gdyz wymagaloby to za duzo zachodu aby takie
    ekspertyyzy robic ale to troche przeczy temu co piszesz. Jedn z nich
    zachowalem, jest to list od Kobiyki, ktorej musze pomoc w stabilizacji
    osuwiska zagrazajacego jakiemmus kosciolowi. To godna mnie, powazniejsza
    sprawa.
    Moze moj poziom, ktory jak moge staram sie dostosowac do percepcji
    przecietnego Czytelnika jest jeszcza za wysoki, nie wiem. I chyba sie nie
    dowiem bo postanmowilem swoje wystepy i nadawanie na tej grupie zakonczyc.
    Moja noga wiecej tu nie postanie. G... mi to daje a tylko czas marnuje.
    Bede kultywowal swoje hobby, ktorym jest fizyka i wole obalac Einsteina niz
    szarpac sie tu z osobnikami, korym byc moze jakos przeszkadzam.
    Tornad