  • Data: 2010-11-12 05:13:41
    Temat: Re: styrodur a myszy - bać się?
    Od: zbigi <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tornad napisał(a):
> [...]
    [...]
    [...]
    Co do folkloru zgodze sie z toba calkowicie. :)
    Co do lekcewazacego traktowania tornadowej pisaniny - IMO blad popelniasz.

    [...]
    > [...]I chyba sie nie
    > dowiem bo postanmowilem swoje wystepy i nadawanie na tej grupie zakonczyc.
    > Moja noga wiecej tu nie postanie. G... mi to daje a tylko czas marnuje.

    Pewnie juz nie przeczytasz ;) ale wyraze swoj osobisty zal, iz tak po
    prostu zamierzasz zabrac swoje zabawki i isc z tej piaskownicy -
    dzieciece zachowania nie przystoja niosacemu kaganek oswiaty i
    walczacemu z kagancem oficjalnych doktryn.
    Z drugiej strony, znam uczucie naglego opadu sil gdy clek orientuje sie,
    ze ktos mu dal w skrzydla... :\
    Pozdrawiam! :)
    --
    zbigi i stopka zastepcza