  • Data: 2009-06-07 16:23:19
    Temat: Re: styropian czy wełna mineralna
    Od: "kiki" <j...@g...ky> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam" <a...@w...pl> wrote in message news:4a2b6cf9@news.home.net.pl...

    > Mit nie mit ja dalem 15cm welny tym bardziej ze mam unipor :) Wiem
    > przynajmniej ze sciana mi po latach nie zaplasnieje. Jak woda sie dostanie
    > w jakis sposób za styropian czy para wodna sie tam skropli to tak szybko
    > nie odparuje. Zaraz bedziecie odpisywac ze paraprzepuszczalnosc sciany
    > jest znikoma i ze para wodna uchodzi wentylacja itp. :) Kazda firma
    > prowadzi swoja polityke .. ja prowadze swoja i nikt by mnie nie namowil do
    > styropianu bo za nim po prostu nie przepadam :)

    Posłuchaj, skraplanie wody za styropianem wynika z jego złego przyklejenia
    na placki. Klejąc warstwę styropianu należy maksymalnie ograniczyć za nią
    puste przestrzenie żeby się nie miało gdzie skraplać.
    Wszystkie te brednie o skraplaniu biorą się z klejenia na placki i
    pozostawienia szpary między murem i izolacją.