  • Data: 2016-10-11 15:23:57
    Temat: Re: styropian do ocieplenia starego domu
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-10-11 o 14:35, Jacek pisze:
    > Za dużo wypił.
    > Jak najbardziej należy chałupę ocieplić, a styropian jest tu
    > najprostszym rozwiązaniem. No i sprawdzić wentylację, o czym już Koledzy
    > pisali.

    Ja znam jeden przypadek, gdzie z badań kamerą termowizyjną wyszło, że
    ocieplanie nie ma totalnie sensu ekonomicznego. Willa przedwojenna,
    ściany zewnętrzne budowane metodą ściana-pustka powietrzna-ściana.
    Kolega pierwotnie nawet planował, żeby w tą pustkę wdmuchać np.
    styropian czy celulozę, bo nie wtedy by elewacji nowej nie musiał robić,
    jak przy ocieplaniu styro na zewnątrz. Ale w międzyczasie przyszli z
    kamerą i wyszło, że on wcale nie ma jakichś szczególnie dużych strat na
    tych murach i po przeliczeniu wyszło, że mu się ocieplenie przez
    najbliższe 30 lat nie zwróci...

    Pzdr
    --
    /__/_* /