  • Date: Tue, 02 Nov 2010 09:22:26 +0100
    From: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: styropian z Krzeszowic

    W dniu 2010-11-02 08:45, jack pisze:
    > Witam,znalazłem taniego producenta w Krzeszowicach.Czy ktoś coś moze powiedzec na
    > temat tego styropianu??

    Ja mogę.
    Rok temu podczas przymiarek do ocieplania domu byłem u producenta i
    dostałem od nich kawałki tego ich styropodobnego produktu.

    Ich styropian fasadowy byłtak delikatny że szkoda mówić. Możliwe, że
    dzięki temu miał dobre parametry izolacyjne ale jak dla mnie to on był
    jak bibułka. Gwoździem do trumny było jego całkowite zżółknięcie po 5
    dniach na ostrym słońcu. Kupiłem Austrotherm...

    Styropian teraz jest tani. Więc nie szukaj tutaj jakiś wielkich
    oszczędności. Kup grubo, jakiegoś sprawdzonego producenta.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...