  • Data: 2011-10-24 19:17:29
    Temat: Re: sufot podwieszany - projekt
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-24 21:12, kiki pisze:
    > Ty tam mędrców nie słuchaj :-) Oni zawsze tak robią, od 25 lat panie tak
    > robię :-)
    > Widziałeś problem na zdjęciach więc się zastanó jak to wzmocnić.

    Wszystko się zgadza ale Piczman wysypał na to ponad pół metra wełny.
    Ja planuję mieć średnio 35cm ekofibru.

    Jest jeszcze jedno, o czym pisał Adam. Mianowicie jakość łączników.
    Widziałem ostatnio noname w leroy-merlin i nie wzbudzały zaufania.
    Mam tu taką hurtownię która handluje tylko Knauf-em. Jutro się do nich
    przejadę i pokukam.

    www.elipsa.info