  • Data: 2022-03-23 21:34:29
    Temat: Re: szara woda odzysk wody
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 23 marca 2022 o 18:39:59 UTC+1 ToMasz napisał(a):
    > witam
    > szukam systemu do odzysku wody z prysznica, pralki, w celu oczyszczenia
    > i używania w spłuczce. czy ktoś ma takie coś i może powiedzieć czy warto
    > czy nie? Może podrzucicie jakieś pomysły zrob to sam? A może są gotowce
    > (tanie)
    >
    > Pozdrawiam
    > ToMasz
    Taniej niż samemu zrobione nie będzie. W zależności od ilości potrzebnej wody
    potrzebujesz zbiornik o odpowiedniej pojemności. Potrzebujesz jeszcze hydrostat od
    pralki, jakiś filtr zgrubny, dozownik płynu nabłyszczającego ze zmywarki, włącznik
    czasowy do uruchamia dozownika. Do tego jakes pompy co beda tłoczyły wodę do góry.
    Dozownik jest niezbędny. Wodę trzeba traktować środkiem odkażającym zeby nie gniła.
    Może być Domestos. Jest na bazie chloru i ma w składzie trochę mydła i zapaszek
    choinek albo innych kwiatków do wyboru. Teoretycznie sprawa jest prosta. Ale na
    przykład komplikuje ja konieczność wykrywania ze zbiornik spłuczki jest napełniony
    jeśli zbiornik z szarą woda jest niżej.