    From: Kudlaty <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: szlaufwaga, a słupki ogrodzeniowe
    Date: Fri, 9 Apr 2010 00:33:01 -0700 (PDT)

    On 9 Kwi, 09:22, wolim <w...@i...pl> wrote:

    > No dobra, Panowie... to jaki macie sposób na równe wkopanie słupków
    > ogrodzeniowych na długości 160mb?
    > Pewnie sprawa nie byłaby taka trudna, gdyby nie problem z nierównością
    > terenu - na oko teren mniej więcej w połowie zaczyna się delikatnie
    > wznosić i w niektórych miejscach mam górki i doliny (20-30 cm różnicy
    > poziomów)...
    >
    > Na prostym terenie wziąłbym długą łatę, poziomicę i wkopywał słupki po
    > kolei równając do poziomicy... A tak, boję się, że stopniowo będę
    > zakopywał słupki coraz głębiej (trzymając poziom góry słupka), aż w
> [...]

    Robilem slupki na dlugosci 125 m. Generalnie olewalem sprawe rownosci
    gdyz na takiej dlugosci teren jest nirowny. Wazne aby trzymac w
    krawedz slupka od ziemi na podobnej wysokosc. Reszta wyjdzie sama. Ta
    metoda jest tylko i wylacznie do siatki plecionej. Jesli chcesz jakies
    panele to musisz poziom utrzymywac co iles tam paneli.
    Powodzenia.