  • Data: 2011-07-29 14:30:50
    Temat: Re: szybkie wypompowanie wody z wykopu
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:j0uegv$naa$1@inews.gazeta.pl...
    > wypożycz pompę jakaś mocną, niestety obawiam się, ze to możne nic nie dać,
    > u mnie tak było mogłem pompować a woda i tak napływała.
    > Ostatecznie musiałem zrobić wysoką piwnce co za tym idzie
    > mniej estetycznie wygląda dom, jak bym wiedział wiedział robiąc odwierty
    > wcześniej, wybrałbym inny projekt.
    >
    > Z wodą nie warto wojować, jesli nie masz kanalizacji niżej niż wykop
    > darować trzeba sobie. Studzienki i inne wynalazji nic nie dadzą jak woda
    > gruntowa w okolicy jest wysoko.

    To deszczówka. Jeśli przykładowo dzisiaj bym wypompował do zera, to jutro
    najdzie pewnie z 10-20cm wody, bo woda będzie spływać z boku do wykopu (a
    grunt silnie namoczony). Jednak jednak przez najbliższe kilka dni nie będzie
    padać, to wody nie przybędzie. Wiem, bo już to przerabiałem i udało się
    wypompować wodę z wykopu. Było względnie sucho, ale do pierwszego większego
    deszczu.

    Na poniedziałek znowu są w planach ulewy, więc całe to pompowanie może nie
    ma zupełnie sensu. Jednak nie chcę tej wody tak zostawić na długo, bo boję
    się o ławy, a raczej o grunt pod ławami.