  • Data: 2016-10-30 20:46:32
    Temat: Re: szyny szukam precyzyjnej
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zrób sobie listwe przy której będziesz ciąć.

    no właśnie taką listwę chcę. Bo teraz niemam szans na dwukrotne
    przecięcie po tym samym śladzie. poprostu nie jestem w stanie trzymać
    piły równolegle do listwy (mówimy o odchyłce pół milimetra. a to już
    kompletny dyletant zauważy). ja wiem jak ma być, zębów mam chyba 60 na
    tarczy 21 albo 23cm. wiem ze jeden mebel to jedna tarcza. spoko. ale
    palę, nadcinam zadzieram deskę tymi zębami piły które są z tyłu tarczy.
    Teraz używam listwy aluminiowej,

    http://www.elstol.pl/environment/cache/images/0_0_pr
    oductGfx_df400c0cbf01e9b6882a7fd45dcba886.jpg

    ale dziadowsko się ją montuje bo ma klinowaty kształt. więc myślałem
    żeby jakiś ceownik kupić, profil do czegoś tam, ale wtedy aż się prosi
    aby w profilu jeździł jakiś wózek...

    ToMasz