  • Data: 2010-02-13 20:09:14
    Temat: Re: tani chinski gres
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:641bfd31-c22d-4fe1-b7f8-

    >Polerowany gres ma otwartepory.Zobacz artykul na glazurnicy.pl. Musisz
    >nasaczyc to sie tak nie zuzyje szybko.

    Sa dwie szkoly, jedna marketingowa mowi impregnowac, druga mowi nie
    impregnowac. Nieimpregnowane maja podobno dostawac plam od wilgoci, ktora
    wsiaka w gres przez te otwarte pory. Impregnacja natomiast powoduje
    koniecznosc powatarzania procesu co jakis czas, a impregnat tani nie jest.
    Na razie nie zauwazylem zadnych przebarwien, a chodze teraz w mokrych
    buciorach. Wycieram sciera i jest git.

    > Co do jakosci to
    >niewiem.Dzisiaj bylem w OBi widzialem ta chinszczyzne. Odchylki na
    >plaskosci sa takie same jak nie na polerowanym.Czyli cos nie tak.

    Na pewno sa rozne, ale na temat polskich na tej grupie tez krytyki sporo
    bylo.
    Mnie zadziwil doslownie fakt, ze po pol roku gres przyjechal doslownie
    identyczny jak z jednej dostawy. Kupujac jaki kolwiek inny zawsze wszyscy
    powtarzaja, sprawdzic odcien, kalibracje i co tam jeszcze. A tu nie dosc, ze
    numery na paczkach inne to gres doslownie idealnie taki sam.

    Pozdro.. TK