  • Data: 2015-10-26 22:22:50
    Temat: Re: taras dachem
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-10-26 o 13:18, Borys Pogoreło pisze:
> [...]
    _Marka_Wenecja_Włochy.jpg

    > Nie no, nie porównuj historycznego włoskiego budownictwa do tematu naszego
    > wątku. Poza tym na południu Europy zawsze było... inaczej ;)

    Gdzies wyzej chlopaki pisza, ze urzednik musi bo inaczej sasiad sie
    udusi. A ta wloska architektura, wlasciwie to nawet nie wloska wcale sie
    tym nie przejmuje i wyglada moim zdaniem calkiem ciekawie. W koncu kto
    jak nie Wlosi ma najwieksze wyczucie estetyki?
    A zobacz zdawac by sie moglo greckie Santorini:

    http://people.virginia.edu/~ag7rq/greece10/Santorini
    /santo_from_ship.JPG

    Na dobra sprawe totalny brak ladu i skladu. Rozne kolory, rozne formy. I
    co z tego? Czy nudne krajobrazy osiedli domkow z zachodu jak od sznurka
    na ktorych wzorowac chca sie nasi urzednicy sa ciekawsze?

    > Za to polska "architektura" sakralna wygląda tak:
    > http://photos.wikimapia.org/p/00/02/16/17/29_big.jpg
    > (to tzw. "reaktor na Nowodworskiej")

    Mi sie nie podoba. Za to ta wenecka wcisnieta miedzy plaskie budowle z
    kolumnami niby bez sensu prezentuje sie wyjatkowo.

    Pozdro.. TK