  • Data: 2016-06-15 12:05:23
    Temat: Re: taras drewniany mi się zamarzył
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 15 czerwca 2016 10:13:11 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > Myślę o legarach kompozytowych o przekroju pewnie 40x40mm, które kładzie
    > się bezpośrednio na betonie. Nie mogę podnieść całości wyżej ze względu
    > na próg balkonowy.

    Na pewno nie masz wylewki tak idealnej ze nigdzie nie bedziesz musial
    takiego legara wyrownac. Wyrownac najlatwiej podkladkami - ja uzywalem
    podkladek z PCV (czy jakiegos innego plastiku) ktorych uzywa sie do montazu
    drzwi / okien. To takie male ~10x5cm (na oko mowie) plastikowe podkladki
    roznej grubosci (1mm, 2mm, 3mm, 5mm, 10mm). Polecam - poloz "na sucho"
    odpowiednia ilosc wyrownujac wszystkie legary do poziomu, a potem obroc
    legar i przykrec wkretem takie podkladki zeby nie odfrunely na wszelki
    wypadek. A jak masz wylewke idealna to po prostu podloz pod wszystkie co
    pol metra podkladke 2mm. Nie zbawi Cie to, woda bedzie swobodnie
    przeplywac i legar bedzie mial szanse pozyc jeszcze dluzej :)

    > Kolega ma taki taras od już chyba 10 lat i nic złego się z tym
    > kompozytem nie dzieje.

    Mimo wszystko jak ma pozyc 50 lat zamiast 40 to bym polozyl, szczegolnie
    ze na te podkladki nie wydasz wiecej jak 20 pln ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.