  • Data: 2014-02-15 06:11:38
    Temat: Re: technika robienia dziury...
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik uzytkownik napisał:
    > Wiercimy bez pośpiechu wolnymi obrotami i bez zbytniego docisku. Zbytr
    > szybkie obroty powodują, że plexa się topi.

    A jak się topi to się do wiertła klei, materiał wyrywa a czasem to i
    wiertło potrafi się złamać i zostać w pleksie po wsze czasy (przy pięciu
    średnicach grubości taki koniec w razie złapania wiertła jest
    praktycznie pewny...)

    Pleksi to nawet piłować za szybko nie można - znam przypadki ciężkich
    zakleszczeń brzeszczota piły ręcznej - bo komis się spieszyło...
    Wyjątkowo upierdliwy materiał pod tym względem.

    Pisałem, na początku - pleksi obrabia się powoooooli....

    --
    Darek