eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanietepsa niw wywiazala sieRe: tepsa niw wywiazala sie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!m.krakow.
    pl!not-for-mail
    From: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: tepsa niw wywiazala sie
    Date: Wed, 25 Apr 2012 21:20:30 +0200
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 32
    Message-ID: <u...@...krakow.pl>
    References: <jn8r78$pt$1@inews.gazeta.pl> <jn8u0b$8po$1@inews.gazeta.pl>
    <jn900a$etn$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: m.krakow.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1335381837 18903 149.156.185.29 (25 Apr 2012 19:23:57 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 25 Apr 2012 19:23:57 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Claws Mail 3.7.9 (GTK+ 2.24.6; i686-pc-linux-gnu)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:449042
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2012-04-25, o godz. 15:59:34
    Robert G <r...@g...pl> napisał(a):

    > Co mi tam zapisali? że zobowiązują się do założenia linii tel właśnie
    > do 15 kwietnia, a w razie niedotrzymania umowy, przysługują mi jakieś
    > odszkodowania... ale pomysł z rzecznikiem praw konsumenta wydaje się
    > ok ;-). Zajrzę tam chyba.

    Miałem podobną sytuację ok. 3 lata temu - umowa tzw. 10-miesięczna
    podpisana (musieli, bo mieli obowiązek świadczyć usługę powszechną,
    czyli podłączyć telefon każdemu), &TP nie dotrzymała terminu, złożyłem
    reklamację przez Błękitną Linię, za każdy miesiąc opóźnienia zapłacili
    równowartość najniższego abonamentu będącego wówczas w sprzedaży (50zł).
    Ostatecznie i tak kabla nie podciągnęli, zaproponowali telefon
    na radiolinii, co z kolei ja olałem (kabel z &TP miał służyć
    przede wszystkim jako łącze internetowe). Wziąłem wtedy od lokalnego
    dostawcy internet radiowy, który się całkiem przyzwoicie sprawuje,
    więc może nawet dobrze się stało.

    Jednakże:
    http://www.cik.uke.gov.pl/najczesciej-zadawane-pytan
    ia/telefon-stacjonarny/114-co-to-jest-usuga-powszech
    na
    Tutaj piszą, że od maja zeszłego roku &TP już usługi powszechnej
    świadczyć nie musi. Co z tego wynika - trudno mi zgadnąć. Zadzwoń na
    numer podany na tej stronie i wszystkiego powinieneś się dowiedzieć. I
    spokojnie, na razie zgłoś reklamację na BL. Na rzeczników, UOKiKi i inne
    sądy będzie jeszcze czas (choć podejrzewam, że nawet nie będzie
    potrzeby).

    Pozdrawiam

    --
    Jacek Midura

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1