  • Data: 2012-04-25 22:00:59
    Temat: Re: tepsa niw wywiazala sie
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "mihal" <j...@w...pk> wrote:
    > Byłem kilka dni temu w BOK'u Orange , który był tepsiany tydzień wczesniej.
    > Spytałem o wniosk o przyłącze linii telefonicznej. Delikatnie zasugerowano ,że
    > wniosek złożyc mogę ale napewno dostane odmowę , bo firma nie inwestuje w
    > infrastruktutrę w tym roku , ponieważ klienci biora na rok usługi a poźniej
    > ida do konkurencji na ich drutach i wogole nie oplaca im sie. Na

    To ciekawe, bo u mnie na osiedlu tp własnie rozkłada druty. Robią to od ok.
    miesiąca, kablują całe osiedle domów jednorodzinnych.
    Jeszcze półtora roku temu byłem przekonany, że to się nigdy nie zdarzy - osiedle
    5km od najbliższego miasta, mnóstwo (ok. 500ha) sporych działek (12-18 arów),
    jakieś 60% jeszcze nie zagospodarowanych.

    --
    Bartek