  • Data: 2012-04-26 09:17:13
    Temat: Re: tepsa niw wywiazala sie
    Od: "s_13" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > O GSM zapomnij, tylko Pluskwa ma UMTS2100, nic innego gadać nie będzie.
    > O Aero2 jak ktoś sugerował, zapomnij, 20km do najbliższego BTS'a na
    > Jaworzynie Krynickiej to ciut za dużo nawet jak na 900MHz, chyba że
    > kombinowałby z kierunkowymi o dużym zysku i masz otwarty teren w kierunku
    > Jaworzyny. TMobile, Orange - wszystko GSM900, czyli Edge, nie opłaca się.
    > Play - najbliższy też w Krynicy HSPA więc za daleko.

    ja też mieszkam na zadupiu, tepsy nie ma, radiówki także, do zeszłego roku
    używałem satelity ze Star DSL, wychodziło drogo i już po pary dniach limit i
    zwolnienie łącza do nieakceptowalnych prędkości, teraz zmieniłem na CDMA
    Plusa, jest ok, zewnetrzna antena bez bezpośredniej widoczności współpracuje
    z nadajnikiem oddalonym o jakieś 10 km, mam limit 20 GB i to mi w
    zupełności wystarcza, prędkości tez są, jakie deklarowali, jeszcze orange
    coś takiego ma, ale mniejsze limity...

    pozdrawiam
    s_13