    From: "MB" <k...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: tupot bosych stóp
    Date: Thu, 12 Feb 2009 08:46:33 +0100
    Sender: k...@w...pzuzycie.pl

    > dzieci tak mają że lubią biegać i bawić sie.

    Co ty powiesz...? No nigdy bym nie przypuszczał...
    Ja rozumiem to że rodzice mogą być zapatrzeni w swoją pociechę, ale też
    powinni zdawać sobie sprawę z tego że zarówno ono jak i oni sami nie
    mieszkają sami w bloku i są po prostu uciążliwi dla sąsiadów.
    Uprzedzając komentarze - g.... mnie obchodzi to jaki model wychowania
    przyjmują szanowni rodzice i czy pozwalają aby im dziecko wchodziło na
    głowę. Jeśli jednak ich pobłażliwość skutkuje tym że wracając z pracy nie
    mogę odpocząć we własnym mieszkaniu to niech nikt nie oczekuje ode mnie że
    będę pałał sympatią do takich "milusińskich".

    MB