  • Data: 2010-10-01 17:17:41
    Temat: Re: turkuć, czy kuna, czy inna cholera....
    Od: "waldek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > od kilku tygodni jakiś szkodnik niszczy mi trawnik; najpierw podejrzewałem
    > turkucia podjadka, ale to są raczej wydrapane dziury niż podziemne
    > korytarze, więc może kuna, u sąsiada podobno pomieszkuje rodzinka kun...

    Witam!
    A nie są to wrony lub inne krukowate szukające pędraków?
    Kuny (kamionki)pomieszkują u mnie, ale takich "objawów" nie zauważyłem. Co
    najwyżej kupki odchodów na ścieżkach, ale one w ten sposób "znaczą" teren.
    Czy te uszkodzenia są po nocy czy po dniu? Kuny raczej nie chodzą za dnia,
    natomiast krukowate tak.
    Pozdrawiam - Waldek