  • Data: 2012-09-03 09:01:48
    Temat: Re: tynk na ytongu?
    Od: raj <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No nie do konca jestem przekonany, że mówi o zewnętrznej stronie.
    > Własnie tak myślę, że jeżeli ściana jest niejednorodna, to różnice w
    > pochłanianiu
    > wilgoci z powietrza się pojawią (niejednorodna, mam na myśli bloczek -
    > spoina).

    Panowie mowie o wewnetrznej stronie. Nie dopisalem ze widac w tych
    sytuacjach takze wszystkie kable prowadzone w bruzdach. Farba nic nie
    daje, poprostu najczesciej jesienia,zima(choc nie tylko), wpuscisz do
    domu swiezego wilgotnego powietrza , zamkniesz okna i zaczniesz to
    ogrzewac odrazu widac wszystkie bruzdy(prowadzenie kabli) i laczenie
    bloczkow. Sprawdzone lapotologicznie. A bylo to robione tynkiem tyle
    zeby tylko pokryc i wyrownac(doslownie lizniete) i na to szpachel.
    Ja robilem takie minimum jakie zalecaja 6mm tynku(gips) i na to
    szpachel i jest git ok, nie ma zadnaych opisanych powyzej efektow.