  • Data: 2009-03-13 08:36:17
    Temat: Re: tynki IV kategorii
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin W wrote:

    > O sprawdzaniu silną żarówką należałoby poinformować wykonawce..
    > zaoszczedzi to nam klopotów i nieprzyjemności na końcu prac...
    >
    > Przyjrzyj się Normom co mówią o sprawdzaniu tynków, a jak masz ochotę
    > wprowadzać swoje normy to wolałbym o swoich wymaganiach powiedzieć
    > przed początkiem prac.

    ale to wykonawca mu obiecuje ze jego tynki będa jak po gładziach więc chyba
    sobie zdaje sprawę jak wyglądają gładzie. Albo tylko pierdzieli głupoty żeby
    chłopa naciągnąć na drogie tynki które malarz będzie i tak musiał pociągnąc
    gładzią.

    wszelkie wymagania dodatkowe nalezy ZAWSZE określić przed rozpoczęciem prac
    a nie po ich zakończeniu.

    ja wiem jak mają wyglądac normalne tynki ale one wymagają położenia gładzi
    albo tapety.