  • Data: 2011-08-22 09:01:29
    Temat: Re: tynkowanie bez gładzi
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mowie to z poziomu firmy wykończeniowej ktora wchodzi na kilkanascie domów
    > rocznie o kilkunastu lat - zaden tynk nie spełnił oczekiwań inwestora i
    > całość była gipsowana.....

    a to cię zaskoczę
    moj wykonawca zaskakiwał wykończeniowców i znajomych którzy twierdzieli, ze
    i tak będę kładł gładź :)

    chłopcy od tynków byli bardzo dokładni, co prawda delikatnie przy
    wykończeniach
    trzeba było dać gładzi ale naprawde nieduzo, natomiast nie musieli gładzić
    całości

    a wymagjący byłem, z halogenami latałem zarowno przy ekipie od maszynowych
    tynków jak i wykończeniu:)
    zobacz zdjecia

    http://tnij.org/gladziewyk

    to poźniej wyszlifowane zostało na całości

    za delikatne poprawki na parterze tylko 150zł zapłaciłem
    (na zdjęciu salon z poprawkami)

    na całym parterze mozna się doczepic moze tylko 2 miejsc delikatnych.

    teraz jak świecą kinkiety sciana jest idealna, naprawdę cieżko się doczepić
    czegoś.

    wiem, ze to co piszesz to prawda, cięzko znaleźć ekipe taką co ja miałem.

    kazdemu ich polecić mogę, choć nie są byli najtańsi.

    podobnie z ekipą od oceplenia zewnętrznego
    mogłem mieć co robią za 25zł za 1m2, ale wziąłemtaką co robi za 45zł
    dając klej dookoła i robią bardzo dokładnie.

    Robotę tych co robią za 25zł jak zobaczyłem to za darmo ich bym nie chciał.
    Jak padało słońce na elewacje to pofałdowania widabyło, az padały cienie na
    elewacji od fałdów.
    A nie wspomne o płackach na styropianie, zamiast kleju dookoła.

    pozdrawiam
    AT