  • Data: 2010-03-21 19:49:19
    Temat: Re: uciążliwe drzewo pod oknem
    Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mamut pisze:
    > Witam
    > Wiadomo, drzewa bez pozwolenia nie wolno mi sciąć, ale ja chciałbym
    > tylko dwie nie za duże gałęzie najbliżej okna. Czy można bez żadnych
    > pozwolen? Drzewo stoi między chodnikiem a blokiem, sięga do trzeciego
    > piętra i przeszkadza głownie dwom lokatorom bloku z drugiego piętra.

    Idź do zarządcy terenu na którym rośnie drzewo - poproś by załatwił
    wszystkie formalności i przyciął te dwie gałęzie. Jeśli nie poskutkuje
    idź do swojego jakiegoś tam wydziału odnośnie zieleni i poproś o
    pielęgnacje drzewa tego a tego. jeśli powiedzą to nie jest w ich gestii
    bo to nie jest na ich terenie to zostaje ci straż pożarna i usuniecie
    gałęzi zagrażających bezpieczeństwu (stukanie w okna)