  • Data: 2010-03-21 17:11:07
    Temat: uciążliwe drzewo pod oknem
    Od: Mamut <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Wiadomo, drzewa bez pozwolenia nie wolno mi sciąć, ale ja chciałbym
    tylko dwie nie za duże gałęzie najbliżej okna. Czy można bez żadnych
    pozwolen? Drzewo stoi między chodnikiem a blokiem, sięga do trzeciego
    piętra i przeszkadza głownie dwom lokatorom bloku z drugiego piętra. W
    czasie wichury gałęzie dotykają szyb okna ( w tym roku już pewnie bedą
    uderzać), poza tym zaslaniają slonce i w kuchniach jest totalnie
    ciemno w lato (po tej stronie budynku są głownie kuchnie). Dodatkowo
    gałęzie sa blisko instalacji elektrycznych i antenowych. Jesli
    wystapie o jakies pozwolenie to pewnie po paru tygodniach mi je dadzą
    ale czy mozna sie obejsc bez tego jesli chodzi tylko o dwie galezie
    (srednica pnia pewnie mniejsza niz 10cm)?
    Drzewo jest typowo dzikie, jako jedyne rosnie w pasie zieleni miedzy
    chodnikiem a blokiem, reszta rosnie przy ulicy w rządku ładnie :)