eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieukładanie deski tarasowej (kompozytowej) - poziomowanieRe: układanie deski tarasowej (kompozytowej) - poziomowanie
  • Data: 2014-05-04 10:18:39
    Temat: Re: układanie deski tarasowej (kompozytowej) - poziomowanie
    Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-02 23:46, Adam pisze:

    > Ale roboty szkoda ;-) Chociaz jak legary masz idealnie proste i wystarczy
    > wypoziomowac na dwoch koncach to rzeczywiscie wypoziomowanie, a potem
    > ulozenie "kopczyka" pod legarem z kleju bedzie szybsze niz zabawa w
    > podkladanie co paredziesiat cm. tymi podkladkami :)
    Otóż to. Legar jest wystarczająco prosty, tylko muszę skompensować
    nieckę na środku, więc środkowe legary będą musiały być wyżej na całej
    długości (szerokości tarasu 2.2m). Cały taras ma ponad 6m, i jest
    ogólnie dobrze wypoziomowany w kierunku odpływu (woda spływa dobrze),
    tylko trochę nierówny. W zasadzie jakbym położył legary+deski "jak jest"
    - też by było dobrze, tyle że bym nadal miał podłogę w kształcie U na
    środku, oraz miejscami by to wisiało na przestrzeni ~1m w powietrzu,
    gdzie jakieś nierówności są, a opierało na wystających nierównościach...

    > http://allegro.pl/podkladki-dystansowe-do-okien-drzw
    i-1-2-3-4-5-mm-i4200544074.html
    > O ja u tego goscia kupowalem - taniej i licytujesz odrazu wielokrotnosc
    > 100 szt. a wysyla jakie grubosci chcesz :)
    Dzięki, już klikam :) Przyda się jeszcze niejednokrotnie zapewne

    > A czym bedziesz krecil? Ja zrezygnowalem ze spaxow z nierdzewki (kosmiczna
    > cena) i kupilem wkrety ciesielskie z lbem stozkowym DOMAX DMX, cos takiego:
    Część (niewidoczna i ogólnie bez sensu) skręcam "zwykłymi czernionymi"
    do kartongipsów - ewentualne rdzawe zacieki pod podłogą mi nie
    przeszkadzają;) A wszystko co może być widoczne - mam dojście do wkrętów
    wurtch tarasowych z nierdzewki, z podwójnym gwintem wierteł i frezem
    młynkowym - coś takiego
    http://www.frischer-windt.de/images/GaLabau/Holzterr
    assen/Schraube_Holzterrasse.jpg
    - nie są tanie, ale przynajmniej zero nawiercania, zero dokręcania bo
    łeb ma od dołu frez-ząbki, który sam wykonuje sobie stożkowy dołek...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173