eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieukładanie deski tarasowej (kompozytowej) - poziomowanieRe: układanie deski tarasowej (kompozytowej) - poziomowanie
  • Data: 2014-05-02 23:46:46
    Temat: Re: układanie deski tarasowej (kompozytowej) - poziomowanie
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 2 maja 2014 14:22:17 UTC+2 użytkownik BartekK napisał:

    > Legary też mam z kompozytu - wygląda jak plastik prawie, 3x4cm,
    > chłonność wilgoci poniżej 2% - to ten klej i jego woda "wali mi".

    Ale roboty szkoda ;-) Chociaz jak legary masz idealnie proste i wystarczy
    wypoziomowac na dwoch koncach to rzeczywiscie wypoziomowanie, a potem
    ulozenie "kopczyka" pod legarem z kleju bedzie szybsze niz zabawa w
    podkladanie co paredziesiat cm. tymi podkladkami :)

    http://allegro.pl/podkladki-dystansowe-do-okien-drzw
    i-1-2-3-4-5-mm-i4200544074.html

    O ja u tego goscia kupowalem - taniej i licytujesz odrazu wielokrotnosc
    100 szt. a wysyla jakie grubosci chcesz :)

    > Docelowo planowałem (wg zaleceń producenta) legary co ~37-40cm, a ich

    No rozstaw zalezy od grubosci deski - ja mam bodaj 38mm i rozstaw chyba
    co 40 albo 45cm.

    A czym bedziesz krecil? Ja zrezygnowalem ze spaxow z nierdzewki (kosmiczna
    cena) i kupilem wkrety ciesielskie z lbem stozkowym DOMAX DMX, cos takiego:

    http://sklep.konstrukcjedrewniane.com.pl/sklep/szcze
    goly/5-x-60-mm-wkret-ciesielski-z-lbem-stozkowym-do-
    drewna-domax-dmx-156

    Krecilo sie super i w kieszeni jakies dobre 400 pln zostalo :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.