  • Data: 2013-02-01 03:10:45
    Temat: Re: ustawa śmieciowa - kontrole!
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 30 stycznia 2013 10:51:44 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
    > Hej!
    >

    > http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/monitoring-
    i-donosy-tak-gminy-sprawdza-nasze-smieci,303232.html

    > No niestety dla mnie to sa fatalne wiesci. Zawiodlem sie :)
    >

    > Skoro beda takie kontrole i porownania kto ile zuzywa wody i porownywanie tego do
    ILOSCI wyrzucanych smieci, to niestety patologia pozostanie. Zglosza jedna osobe, a z
    reszta beda MUSIELI cos zrobic. Spalic lub wyrzucic do lasu.

    > Cala idea tej ustawy wlasnie wyparowala :)
    >
    > pozdr.
    >

    > --
    >
    > Adam Sz.

    Śmieciowy kij ma dwa końce. Na onanecie napisali że gminy muszą zrobić przetargi.
    Ideą było żeby kolesiostwo w gminnych spółkach zarobiło. Dlatego dali wysokie ceny.
    Na onanecie napisali że jest wielce prawdopodobne że do przetargów staną prywatne
    firmy. I nie wykluczone że dadzą atrakcyjniejsze oferty niż koleżeńskie spółeczki. I
    o ile ceny urzędowe się nie zmienią to koleżeństwo nie zarobi. A tak generalnie to
    chuj im w dupę i kamieni kupę.