  • Data: 2013-02-01 12:34:20
    Temat: Re: ustawa śmieciowa - kontrole!
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:63491088-4c07-431a-b031-d4cab5e7939d@googlegrou
    ps.com...
    W dniu środa, 30 stycznia 2013 10:51:44 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    >Śmieciowy kij ma dwa końce. Na onanecie napisali że gminy muszą zrobić
    >przetargi. Ideą było żeby kolesiostwo w gminnych spółkach zarobiło.
    > Dlatego dali wysokie ceny. Na onanecie napisali że jest wielce
    > prawdopodobne że do przetargów staną prywatne firmy. I nie wykluczone
    > że dadzą atrakcyjniejsze oferty niż koleżeńskie spółeczki. I o ile ceny
    > urzędowe się nie zmienią to koleżeństwo nie zarobi. A tak generalnie
    > to chuj im w dupę i kamieni kupę.

    Przecież to od początku widać że to skok na naszą kasę. Jakim cudem te
    obecne firmy zarabiają na swoich prezesów i na pracowników przy dzisiejszych
    kosztach, skoro ja czytam że u nas, obecnie, nie objętym żadnym wywozem
    śmieci jest 30% domostw a po nowemu ma być 100%.
    Obecne firmy wychodzą na swoje przy 70% obsługiwanych gospodarstw. Jeszcze
    jest tak że są to często po 2-3 firmy na małym jak nasz terenie.
    Jak to jest, że od lipca po nowemu ma się nie opłacać jednej tylko firmie a
    więc monopol obsługiwać podane na tacy 100% gospodarstw i to jeszcze z uwagą
    taką że obecnie kubły są dostarczane przez firmę a od lipca trzeba będzie
    sobie samemu kupić.