  • Data: 2011-01-17 19:49:47
    Temat: Re: uszczelnienie betonu przed przeciekaniem wody
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kiki pisze:

    > "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message

    > Dasz zdjęcia to zobaczymy. Tylko zrób je rozsądnie, żeby nie było
    > dyskusji na ich temat :-) I duże :-)
    > Nie wiem może taniej będzie ze dwie warstwy papy termozgrzewalnej tylko
    > na dylatacjach musisz dać wałki dylatacyjne bo popęka.
    > Nawet grzać papę trzeba umieć.

    oto zdjęcie:
    http://img218.imageshack.us/i/pic0215.jpg/

    przedstawiające przekrój przez strop/podłogę przy samej scianie. to
    właśnie przecieka. po lewej górnej stronie jest poziom na który kapie
    woda z deszczu. po prawej, jest odkuta najwiższa warstwa wylewki
    odsłaniająca warstwę papy, albo folii. Tyle ze skucie i kładzenie papy -
    odpada.