  • Data: 2013-10-22 07:53:02
    Temat: Re: uszczelnienie bramy garażowej
    Od: "decore-meble.pl" <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    u mnie jest tak ze z jednej strony panel dochodzi jak trzeba z z drugiej place mozna
    wepchać i wiatr hula - przejrze instrukcje moze od tego trzeba bylo zacząć w sumie

    firma która mi montowała okna i bramę mimo ze do nich pisalem/dzwonilem ma mnie
    daleko .... - i nie jestem ich w stanie zmusić do czegokolwiek

    jak Oknoplast to nie z Wyszkowa - proszę wziąć sobie do serca tą radę

    dzieki za pomoc