  • Data: 2013-10-22 21:14:15
    Temat: Re: uszczelnienie bramy garażowej
    Od: p...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 22 października 2013 07:53:02 UTC+2 użytkownik decore-meble.pl
    napisał:
    > u mnie jest tak ze z jednej strony panel dochodzi jak trzeba z z drugiej place
    mozna wepchać i wiatr hula - przejrze instrukcje moze od tego trzeba bylo zacząć w
    sumie

    > firma która mi montowała okna i bramę mimo ze do nich pisalem/dzwonilem ma mnie
    daleko .... - i nie jestem ich w stanie zmusić do czegokolwiek

    > jak Oknoplast to nie z Wyszkowa - proszę wziąć sobie do serca tą radę
    >

    > dzieki za pomoc

    Na kółkach masz regulację, ale generalnie wszystko zaczyna się od montażu ramy, która
    powinna być mocowana do idealnie otynkowanej ściany tak w pionie jak i w całej
    płaszczyźnie. Takie szczeliny jak opisujesz mogą świadczyć właśnie o "krzywej" ramie.
    Kółkami odrobinę to podgonisz, ale często kończy się to zacinaniem podczas jazdy i
    blokowaniem automatu, jeśli taki posiadasz.