  • Data: 2017-01-02 10:56:18
    Temat: Re: utwardzone miejsce parkingowe - samodzielne wykonanie
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sunday, January 1, 2017 at 9:24:01 PM UTC+1, ToMasz wrote:

    > ludkowie, ja z wielką łaską dostałem pozwolenie na zrobienie tego
    > parkingu. teren nie jest mój i nie będzie. niema szans żeby tu wjechała
    > jakakolwiek maszyna budowlana - wszystko ręcznie. kilof, łopata grabki?
    > Może taka mikro koparka wjedzie, ale tak czy siak transport materiałów
    > budowlanych albo osobówką albo piechotą. Szukam więc sensownego i
    > taniego rozwiązania. zakładałem ze jednak 10cm beton podparty co 60cm
    > nie pęknie. widać mam juz słabe oko, jeśli się pomyliłem. Może kupię
    > taką jedną "kostkę" i potestuje?

    Te wszystkie kratki, kostki wymagaja porzadnego przygotowania - tluczen o odp.
    grubosci, zageszczony... Jak sie toto polozy na blocie to zawsze sie pozapada, bedzie
    nierowne, wieksze plyty popekaja.
    W takiej sytuacji ja bym zapewne zalal wszystko betonem B15 (B20 ? ) z gruszki, a
    jesli nie wjedzie to gruszka + pompa, jak sie zrobi z 10cm (czyli 10m2 z 1m3) to
    pewnie cenowo nie bedzie tragicznie. Wyrownac ziemie, na to folia, jakies zbrojenie
    (prety lub gotowe siatki zbrojeniowe) i na jeden raz wylac calosc.

    WS

    PS. rozumiem, ze nie bedziesz tego musial usuwac kiedys ;)