  • Data: 2010-07-21 12:00:54
    Temat: Re: uziom
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik hk napisał:
> [...]

    Kran jest uziemiony w najgorszym razie słupem wody. Instalacja wodna,
    jeśli jest porządnie wykonana, powinna w okolicy wejścia do budynku mieć
    odcinek metalowy połączony szyna wyrównawczą z systemem uziemienia
    budynku. I wówczas nic dziać się nie powinno - bo jeśli konsekwentnie
    plastikiem przyprowadzimy wodę z odległości kilkudziesięciu - kilkuset
    metrów to izolowanym przewodem wprowadzamy do budynku potencjał być może
    mocno różny od lokalnego potencjału gleby - wówczas i bez pioruna krany
    mogą kopać, nie takie cuda widywałem...

    --
    Darek