  • Data: 2010-07-21 19:16:07
    Temat: Re: uziom
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może nie mają miernika do pomiaru rezystancji uziemienia?

    no właśnie, bo jeden elektryk zwarł w gniazdku zero z uziemieniem,
    wywaliło różnicówkę... i stwierdził, że uziom jest w porządku... :-)

    > No akurat w podlaskim to powinno być więcej specjalistów, bo na Politechnice w
    > Białymstoku działa moim zdaniem najlepsza w Polsce kadra naukowa zajmująca się
    > tą dziedziną.

    no to chyba wszyscy absolwenci wyjechali w świat :-)

    > Tamże działa też m.in. firma zajmująca się profesjonalną ochroną
    > odgromową obiektów o specjalnym znaczeniu.

    no to trochę poreklamuję :-)
    o instalacji odgromowej rozmawiałem ze specjalistą od tego w firmie
    MIPA, bez pośpiechu i klarownie wytłumaczył mi o co chodzi w
    odgromówce i odpowiedział na wszelkie pytania, i wcale nie narzucał
    się z ofertą, ja w końcu odgromówki nie robiłem, bo nie jest u mnie
    konieczna, a człowiek za te konsultacje nie wziął ani grosza... :-)
    inna firma RST, to chyba jedyny dystrybutor w regionie zabezpieczeń
    przeciwprzepięciowych innych niż Moeller i Legrand, mówię o
    przeciwprzepięciówkach Leutron, trochę kosztują, ale podobno
    warto :-), poświęcony czas na konsultacje podobnie jak w firmie
    powyżej :-)

    pozdrawiam
    s_13