  • Data: 2017-02-16 14:45:12
    Temat: Re: uziom
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 16 lutego 2017 00:40:47 UTC+1 użytkownik doktorek napisał:
    > Czyli przewod PEN rozdzielam na N + PE a do PE przypinam GSW z odpowiednim
    > uziomem czyli chociaz jedna szpilka.
    > i to jak najblizej rozdzielni w domu.

    Jak robisz dla siebie to zrób porządnie. Można porządnie i małym kosztem.
    Ja zrobiłem uziom z różnych jekli i płaskowników ze złomu,
    dałem to tylko do cynkowania. Potem poskręcałem śrubami i zrobiłem
    z tego w sumie kawał żelastwa długości ponad 8 metrów. Świder ręczny
    do dłubania dziur w ziemi (z przedłużką), pół dnia roboty i gotowe.
    Masz uziom dożywotni o zajebistych parametrach za niewielkie pieniądze ;)

    L.