  • Data: 2010-09-09 17:59:09
    Temat: Re: viessman i sterowanie - pytanie do elektrykuf:O)
    Od: "Papo5murpfs" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "denes" napisał:
    > Nie wiem za bardzo o co chodzi z tym buforem ciepła,
    > buforem są ściany z silki, które dobrze buforują ciepło.

    o to kiedy ta pompa ma pracowac, jeśli tylko wtedy gdy chodzi piec to zaden
    problem

    > Szczerze mówiąc nie bardzo rozumiem. Połączenie równoległe
    > dwóch pomp (wewnętrzenej kotła i pompy podłogówki) załatwia
    > sprawę, tak mi się przynajmniej wydaje.

    po prostu kupujesz odpowiedni pszekażnik, jego cewkę sterujesz tym
    sterownikiem pieca, czyli podłaczasz ją ruwnolegle do pieca, czy czego tamm
    w nim jest, a stykami sterujesz tą pompą co popmuje wodee w podłogufce i to
    fszystko:O)