  • Data: 2013-05-28 16:57:23
    Temat: Re: walka z akacjami na działce - czym ?
    Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-24 23:44, r...@g...com pisze:
    > witam
    >
    > mam w jednej czesci działki sporo korzeni po akacjach, mimo ze wykopałem drzewa to
    odrastają z tego co zostało - czym to potraktować zeby był spokoj, Niestety
    posadzialem sporo nowych drzew i juz nie ma szans zeby wjechala tam koparka
    Nawierć wiertłem grube korzenie w kilku miejscach, rozcieńcz roundup
    około 1:1 zalej do pełna ze 3-4 razy.
    Padnie to w ciągu2-3 tygodni.
    Lej na teksty pseudoekologów.