  • Data: 2015-01-15 13:07:28
    Temat: Re: węgiel stanieje.
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-15 o 11:06, Adam pisze:

    > Absolutnie nie chce wyjsc na obronce tuska bo tego idioty nie toleruje (choc
    > w 2007 na niego glosowalem...) ale tusk przynajmniej ma normalna rodzine i
    > jakies zwyczajne relacje. Gra w noge, spiewal w szansie na sukces :D Taki
    > troche swoj chlop. A jak wyglada zycie kaczora?:) Smieszny maly chlopek
    > z mama i kotem cale zycie spedzil na politykowaniu wiec na starosc mu
    > odbija. Jezeli pis to nie jest partia szalencow dla Budynia to zyjemy w
    > cyrku :-)

    Mi generalnie wszystko jedno kto jak chce zyc. Tusk uprawia marketing
    ktory do Ciebie trafia, a przeciez powinien byc bez znaczenia. Nie
    oczekujemy od polityka spiewania w Szansie na Sukces, czy grania w gale.
    Dla mnie to on moze wygladac jak Shrek i mieszkac na wiezy, byle by
    robil co do niego nalezy. Z tego samego powodu wisi mi z kim Korwin ma
    dzieci.

    > I kaczor i tusk jezeli chodzi o sama polityke to przeciez jeden jezyk i
    > jedno socjalistyczne ugrupowanie. Nie widze miedzy nimi roznic - oni sami
    > graja jak wybitni aktorzy zeby wydawalo sie, ze miedzy nimi sa jakies roznice,
    > bo jakby do ludzi doszlo ze to jest jedna cholota i nie ma znaczenia dla
    > naszego kraju czy wygra pis czy po (bo bedzie dalej tak samo zle) to by
    > na nich nie glosowali :)

    Ja juz dawno stracilem nadzieje na zmiane.

    Pozdro.. TK