    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: wełna
    Date: Wed, 08 Jan 2014 15:54:55 +0100

    W dniu 2014-01-08 14:53, Marcin Ł pisze:
    > hej
    > czeka mnie ocieplenie poddasza w domu. przegladam i szukam welny i
    > natrafilem na cos takiego:
    > http://tnij.org/iauvigp

    O Jezu...

    > parametry gorsze ale cena sporo nizsza. czy faktycznie oplaca sie
    > dopalcic do isovera czy rockwool'a?
    > dach ok 200m2 z pelnym deskowaniem prosty 3 okna dachowe i tyle.
    >
    > ewentualnie co polecacie? sam ocieplac nie bede ale cena i jakos ma
    > znaczenie.

    Jak sam ocieplac nie bedziesz to kup byle co, bo i tak spier..la, wiec
    po co jeszcze przeplacac za welne.
    Gdybys jednak nabral pokory przed tym waznym etapem to proponuje omijac
    szerokim lukiem to co linkujesz tam wyzej, bo to tak jak bys chcial wata
    z worka szczelnie ocieplic poddasze. Zwyczajnie sie nie da. Nie ma
    czegos takiego jak tania welna i dobra.

    Pozdro.. TK

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.