  • Data: 2014-01-10 11:51:18
    Temat: Re: wełna
    Od: <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości
    news:laoi33$5ii$1@usenet.news.interia.pl...

    > Po pierwsze, gdyby liczyla sie bardziej gestosc wlosia, to moznaby sie
    > pokusic o stwierdzenie, ze najlepsze bedzie super geste wlosie, a takie
    > bedzie w pierwotnej formie, czyli piasek.

    Nie masz racji. Im lepsza droższa wełna o lepszym współczynniku tym gęstsze
    i drobniejsze
    ma właśnie włosie. Oczywiście upychanie na siłę nic nie da, musi być
    spełniony jeden
    warunek, Powietrze musi być uwięzione.

    > Liczy sie owszem gestosc wlosia, ale mozliwie cienkiego. Takie cienkie
    > wlokna zatrzymaja znacznie wiecej czastek powietrza niz grube wlosie,

    Czyli Isover :)

    > Skoro planuje sie grubosc jakas tam, a przyjezdza centymert ciensza to nie
    > mow mi, ze to bez znaczenia, bo co zrobic z pusta przestrzenia miedzy
    > plyta a welna? A poza tym jaki jest inny sens sprzedawania welny cienszej
    > niz jest faktycznie poza robieniem z ludzi jeleni?

    Już ci pisałem zareklamuj ją. Ja w tym nie mam żadnego interesu, nie pracuję
    dla Isovera ani żadnej innej firmy ani wogóle w budowlance od 8 lat.
    Nie mam żadnego prywatnego interesu pisać lepiej o jednej wełnie a gorzej
    o drugiej. Piszę to tylko na podstawie doświadczenia. Zdarzało mi się
    wymieniać izolacje na poddaszach przy poprawianiu izolacji cieplnej
    i wiem że częściej zdarzało nam się spotkać miejsca z pleśnią w rockwolu
    niż w isoverze. To już nawet Ursa tak nie była podatna na chodowlę grzybków.