  • Data: 2010-09-30 22:23:20
    Temat: Re: wełna szklana ekorolka
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:i82pnl$mo9$1@inews.gazeta.pl...

    > przewiduję 30cm ocieplenia z tym ze drugie 15 mogę dac lepszą.

    Tez daje 30cm ale to troche dla tego, ze dach mam czarny i w sumie sporo go
    jest wiec latem moze byc malo przyjemnie. Poza tym ocieplenia ponoc nigdy
    dosc a dach to chyba podstawa.

    > Ta z tematu ma 0,044.

    Najgorsze jakie widywalem mialy chyba 0,045. Niewiem jak Ty, ale ja bym nie
    bral. Co prawda w dachu wazniejsze od czego kolwiek jest wykonanie
    ocieplenia i warto to zrobic samemu, ale chyba jednak oplaci sie
    zainwestowac nieco wiecej w lepsza welne. Moze nie koniecznie zaraz w super
    mate, ale najgorsze parametry jednak omijac. Pozniej moze okazac sie, ze
    niby welny grubo a jakos cos nie tak z fakturami i temperatura na poddaszu.

    Pozdro.. TK